جایگذاری نخ های لیفت و توصیه‌های لازم بعد آن

 

جایگذاری نخ های زیبایی و جوانساز در صورت، یک روش غیر جراحی و کم تهاجمی است که در آن نخ های خاردار یا بدون خار به صورت موازی و با فواصل معین در لایه اسمس جاسازی می شوند. این نخ ها عمق و شکل صورت را تحت کنترل می گیرند و با اعمال فشار، ایجاد کشیدگی و تنش در پوست را فراهم می کنند. این روش باعث ایجاد جوانی، تقویت و سفت شدن پوست می شود و علاوه بر این، بهبود کیفیت پوست، افزایش ترکیبات طبیعی پوست و ایجاد کلاژن جدید می‌شود.

 

این روش به طور عمده برای کم شدن سن پوستی، کاهش افتادگی ها و چین و چروک های پوستی، بهبود لطافت و جوانی پوست، افزایش تولید کلاژن و الاستین، پایدار کردن حالت پوست، اصلاح کانتور پوست و اندازه گیری صورت، درمان آسیب های پوستی و تحریک رشد کلاژن پوست استفاده می شود. این روش مناسب برای افرادی است که به دنبال روشی غیر جراحی و کم تهاجم برای بهبود و جوانسازی پوست صورت خود هستند.

زمان انجام جایگذاری نخ های لیفت و جوانساز در صورت و بدن، بستگی به میزان خطوط افتادگی‌ها، وضعیت پوست و توانایی پزشک دارد. اما به طور معمول این روش حدود 30 تا 60 دقیقه زمان می‌برد. لازم به ذکر است که برای حفظ نتایج مطلوب، بهتر است این روش را دوره های مناسب تکرار کنید.

 

 

توصیه‌های لازم بعد از عمل

1- تا چند روز فعالیت‌های خود را محدود کرده و استراحت نمایید.

2- در موقع خوابیدن، جهت کاهش تورم و کبودی، سر بالا‌تر قرار گیرد

3- قرار دادن کمپرس سرد روی محل عمل باعث کاهش تورم می‌گردد.

4- تا مدتی بعد از عمل از مصرف آسپرین و برخی از داروهای ضدالتهابی و استعمال دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی پرهیز کنید.

5- در روزهای اول بعد از عمل، باید از زور زدن، خم شدن یا بلند کردن اجسام، ورزش کردن، پیاده‌روی تند، شنا کردن، ارتباط جنسی و هرگونه فعالیتی که فشار خونتان را بالا ببرد، خودداری کنید.

6- تا حد امکان از بروز سرماخوردگی جلوگیری کرده و در صورت ابتلا، سرماخوردگی سریعاً درمان شود.

7- موقتاً از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و در بلندمدت جهت حفاظت پوست از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

8- تا حد امکان حرکات صورت مثل جویدن باید محدود شود.

9- قرار نگرفتن در محیط‌های گرم مثل سونا و سولار

 

 

مدیر ۱۴۰۳/۰۵/۰۶